v rubriki dogodki:
.. / / / 12.02.2004

Intelligent Clubbing v K4

V soboto 7.2., so v kultni K4 začeli z novo serijo dogodkov z že legendarno pripono "clubbing". Po megauspešnih Exclusive Clubbingih so tokrat uvedli tudi Intelligent Clubbinge. Bo nova serija eventov dosegla prejšnjo?

Hm, na prvi pogled ne. Čeprav je prvi Intelligent Clubbing otvoril Leander Gamez, ki velja za izkušenega španskega IDM, dolgoletnega techno in tech-house producenta (pa še prvič je bil v Sloveniji), je bilo ljudstva v primerjavi z običajnimi štirkinimi partyji le za vzorec. Morda je bil kriv precej specifičen okus tega eventa, saj predstavlja eksperimentalne aspekte elektronske plesne glasbe na robu IDM-a v druge žanre, oziroma, kot je zapisano v press materialu : ?Za glasbene poznavalce in clubberje željne kvalitetne ter redko slišane glasbe!?

Res pa je, da so klub K4 v zadnjem času kar "orenk" poštimali: prenovljeni WCji, malo strožji redarji, drugačni dance floori ... Vsekakor svežina, ki je štirki v plus. Samo nekaj me je presenetilo: pri večjem dance flooru so cel DJevski set prenesli za nekaj metrov bolj v sredo floora in ga tako zmanjšali za okoli 20%. Dobro, v soboto je bilo tako malo folka, da se to ni pretirano poznalo, če pa se spomnem zapolnjenosti štirke recimo ob drugem Exclusive Clubbingu, ko človen dihati ni mogel in si na postrežbo pri šanku čakal (pa ne lažem) vsaj deset do petnajst minut? Gužva ni nikoli bila neznanka v petkovih in sobotnih nočeh v štirki, sedaj pa bo verjetno še večja. Bolje, da se organizatorjem sanja, kaj počnejo!

Dobro, a na prvem inteligentnem Clubbingu kake gužve ni bilo. A napačno bi bilo trditi, da je temu botroval slab izbor glasbe ali izvajalcev. Leandro Gamez, Nick Nexx, Luygi Van in Octex so svoje delo opravili odlično, kar se je pokazalo tudi na folku. Sicer ga je bilo bolj malo, a dolgčasa, malodušnosti in podobnih znanilcev slabe zabave ni bilo opaziti.

Žuralo se je kot na ostalih štirkinih zabavah, pa še do pijače si prišel v manj kot dveh minutah, kar je za K4 absolutni record. Še več, na samem koncu zabave so žurerji in žurerke iztisnili še dva dodatna komada, kar je bil in vedno bo znak norih žurk in zadovoljnih ?odjemalcev?.

Po prvem eventu je prezgdaj soditi celo serijo. Morda bo na drugi Inteligent Clubbing prišlo več ljudi, morda pa je to ciljna populacija in se tudi naslenjič ne bo nakapalo kaj več folka. Sicer pa, kje piše, da je število ljudi na kvadratni meter kako merilo kakovosti dobre žurke? V soboto nobenemu od obiskovalcev ni bilo žal, da ni zavil raje v Lipo ali Fun Factory. To pa tudi nekaj šteje!

Pa še nekaj o protagonistih prvega Int. Clubbinga:

Leandro Gamez (Intec - Bullit - Phont) je dolgoletni antagonistični techno in tech-house producent z izjemno kreativno glasbo polno stilskih sedimentov njegove dolge in raznovrstne glasbene poti in konstantnim raziskovanjem novih glasbenih prilivov.

Leandro je začel kariero v projektu Workart, skupini, ki je v 80ih izvajala Electronic Body Mucic (EBM). Naslednja stopnja v njegovi glasbeni shemi se je nadaljevala z zgodnjim acid zvokom in intelligent glasbo (IDM), predvsem pa detroitska nota. Tako je njegov zvok danes poln stilskih-sedimentov, mogočen, poetično ritmičen in vpliven, z zvoki sinthov in preprostimi kratkimi vokalnimi vločki ter močnim pridihom etektra in klasičnega techna.

Javnosti je znan predvsem po projektnih sodelovanjih, še posebej po veteranskem projektu in seriji live-actov ?The Frogmen? in "California SUN", ki sta jih z Tonijem Roxom izvajala v drugi polovici devetdesetih. Sledil je nič manj znan, vendar trši in predvsem produkcijski projekt ?CIO?. Po zadnjem visoko ocenjenem projektu "Shared Work- Cuba Libre" z Oscarjem Comasom se je Gamez odločil za samostojno pot pod lastnim imenom in izdal prvi album "Rhythms and Silhouettes". Z didčejanjem in live-acti je gostoval v drčavah kot so: Francija, Italija, Nizozemska, češka, Nemčija, Španija, Velika Britanija, Kolumbija?

Njegov unikatni gamezovski zvok danes izhaja pri zaločbah kot so Audidrome, Isoghi, Atlas, Phont, Superbra, Phont Music, Monoid, Atlas, Pornographic, Boozo Music, Ongaku Musik, Fieber, Primate, kot prvi španski producent pa je izdal tudi pri Intec Rec.

Leandro Gamez je tudi manager in solastnik labelov kot so: Audiodrome (skupaj z Big Toxicom), ki predstavlja smetano španskega techna in Isoghi, ki je posvečen tech-houseu in technu (Patrick Dubois, Bando, Danilo Vigorito, Deetron, Back Spin Boyz, Daniel Erbe, Cio)

Nick Nexx je vstopil v elektronsko glasbeno sceno predvsem z organizacijo Dreams World concept in labelom France Techno Sound ter programskim vodenjem nočnega bara Banana Café na francoski rivieri. Glasbeni produkciji se je posvetil leta 1999.

Njegove house, techno, tekhouse, breakbeat in ambient stvaritve so izhajale na kompilacijah "From after to before". Pravkar je izdal prvi singel "Soulcatcher Project" skupaj z Leandrom Gamezom, pri francoskem labelu Pink Music, ki ga tudi predstavlja na turneji "Pink Music Tour" po vsej Franciji, Španiji, Hrvaški in seveda Sloveniji v Klubu K4.

Gregor Logar - avatar

Gregor Logar

Stalni dopisnik ŽVPL, ki je od 19.09.2003 na ŽVPL-u skupaj objavil 33 člankov.

Pa sm koncn zgruntu kaj morm delat - thumbnail

Pa sm koncn zgruntu kaj morm delat